Paradise of Love o lilla imaginada és un estudi de cas de com la cultura popular dels anys seixanta va contribuir a posicionar diferents grups de joves en el món. Aquest treball no és tan sols una mirada a la història de la música popular illenca, no és només un inventari dartistes i estils, sinó també de circumstàncies socials, ideologies, esdeveniments històrics i desenvolupaments tecnològics que varen interactuar amb la música per donar-hi rellevància. Cançons, conjunts, sales de festes, pick ups, matinals, segells discogràfics, pel·lícules o festivals musicals sincorporaren a la societat mallorquina per construir una nova manera de ser adolescent. En aquest llibre observam com la música de factura illenca va codificar trets imaginaris duna Mallorca inventada, va aglutinar valors de la identitat juvenil, va representar limpacte turístic, va esdevenir un estàndard de les cançons promocionals i va exemplificar el fenomen de les versions. Amb més de 200 imatges i una relació dexemples sonors, lestudi de Francesc Vicens també analitza fenòmens com ara la recepció dels Beatles a Mallorca o lús de la música amb finalitats turístiques, sistematitza els espectacles de lèpoca i analitza limpacte de la cultura global com a factor de canvi social. A partir del diàleg raonat amb els protagonistes sactualitzen episodis rellevants i mitificats com ara lactuació de Jimmi Hendrix a la sala Sargent Peppers de Palma o The Kinks al Festival Beat 66, entre molts daltres. Tot plegat aporta una visió de conjunt de com les expressions musicals de la cultural global varen donar lloc a noves expressions locals, de les quals la cançó Paradise of Love va ser exemple i paradigma de la Mallorca imaginada.