Dues classes rivals. Un sistema d'intel·ligència artificial un pèl especial... i més bromes, enganxades i bogeries que mai. Si vols saber com s'ho van manegar, els alumnes de sisè, per desfer-se del seu tutor (un tutor virtual!) no et perdis aquest llibre. ALBER03_: Ostres! Això és flipant! Participarem en un programa supertecnològic del Kokoro Kakari A L'ESCOLA! 1N3S_: Àlber, tio, està segur que vols que ens hi instal·lin una cosa com aquesta? Et passaràs el sant dia fent Mates! ALBER03_: I tu fent flexions! Ha, ha, ha! EL_MAXTER_: M'ha dit l'Olga que... ROROBER_: A la Vella no li agradarà. Ella sí que fliparà! A1, A2, A3_: Ahá, ahá, ahá. Z4N4HORIO_: Pringats! Us controlarà una maquineta! 1N3S_: I aquest què hi pinta? Que es pensa que és el cervellet de 6èB? On és l'Hugo? ESTORDOG_: Algú vol un dònut? Després de la Gametró i de la nova victòria de l'Hugo, els nois de 6èA tornen triomfants a l'escola on els espera una novetat: la classe ha impressionat tant els organitzadors de la Gametró, que l'han proposada per fer una prova pilot amb un tutor virtual. Al principi tots n'estan encantats, però la Sara de seguida s'adona que el programa afebleix els seus amics i els anul·la el cervell per fer que tots es comportin i pensin de la mateixa manera. No tindrà altre remei que aliar-se amb l'Hugo per rebel·lar-se contra l'ordinador... Tot d'una, però, l'escola esdevé una dictadura distòpica de la intel·ligència artificial i els alumnes de sisè hauran de posar-se d'acord per enfrontar-se a les màquines i declarar-los la guerra. La guerra de 6èA! Huhà!